niedziela, 28 czerwca 2015

Wakacyjne wyzwanie DIY

Przedstawiam wam coś co będzie moim wyzwaniem na nadchodzące wakacje. Wydaje mi się, że DIY jest ostatnio coraz bardziej popularne, jednak zwykle tutoriale, które znajduję na internecie pochodzą ze stron angielskich. Mało natomiast jest tych po polsku i uważam, że pora to zmienić. Nie chodzi mi w tym momencie o barierę językową, ale po prostu fajnie rozprzestrzenić tą ideę także u nas w Polsce ;)

O co chodzi w wyzwaniu?

Co tydzień (albo trochę rzadziej) publikujemy zrobiony przez nas tutorial DIY czyli jak zrobić np. biżuterię, ubrania, akcesoria, dosłownie wszystko. Zdjęcia muszą być oczywiście nasze, pomysł może być np. inspirowany jakimś innym tutorialem :) Ważne żeby rozprzestrzeniać samą ideę DIY!

Czas trwania

Całe wakacje czyli od  końca czerwca do końca sierpnia 2015.

Dla kogo?

Wyzwanie stawiam przede wszystkim przed samą sobą :) Ale zachęcam także was do dołączania się do tej akcji, najwytrwalszą z uczestniczek obdarzę prawdopodobnie moją biżuterią :>
Nawet jeśli będzie to chociaż jeden tutorial w ciągu całych wakacji, nie koniecznie co tydzień, liczy się udział i będzie mi niezmiernie miło jeśli przyłączycie się do akcji :)

Wszystkich którzy wezmą udział robiąc choć jeden tutorial i napiszą do mnie na: mitotitoo@interia.eu lub zostawią komentarz pod tym postem chętnie podlinkuję pod moimi postami na blogu. Dzięki temu więcej tutoriali znajdzie się w jednym miejscu :)

Inne wskazówki

Pamiętajcie, że w DIY liczy się przede wszystkim prostota wykonania oraz ładne, czytelne instrukcje zdjęciowe :)

Rozprzestrzeniajmy handmade i DIY :)
Weź udział!



4 komentarze:

  1. Jeśli nie polegnę z wykonaniem to masz mnie w tym wyzwaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacna akcja!
    Uwielbiam twoje tutoriale i chociaż jeszcze (podkreślam, jeszcze!) z żadnego nie skorzystałam, to jak tylko znajdę więcej czasu to zrobię wszystko i osobiście będę Cię mogła ogłosić moją największą biżuteryjną inspiracją :)
    Czekam na nowe posty,a w międzyczasie sama może coś spartolę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Postaram się wziąć udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie nie mam możliwości wykonywania czegoś DIY, więc odpuszczę sobie wyzwanie, ale chętnie zobaczę co wytworzysz :D

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...