środa, 17 czerwca 2015

Księżycowe rzemykowe naszyjniki / Moon necklaces

Chyba wiecie jak bardzo uwielbiam motyw księżyca w biżuterii :) Tym razem wykonałam dwa nowe księżycowe naszyjniki. Jeden z księżycem w pełni pod szkłem, a drugi ze ślicznej zawieszki z pazurkiem księżyca :) Zawiesiłam je na klasycznych czarnych naturalnych rzemieniach.






Ślicznie wyglądają na szyi, "pazurek" dostąpił nawet zaszczytu stania się moim osobistym naszyjnikiem, co jest faktycznie zaszczytem, bo nie każdą biżuterię zatrzymuję dla siebie :>

Mam wrażenie, że chodzenie do szkoły jest na koniec roku po prostu bez sensu, bo nie dość że się nic nie dzieje to jeszcze jest straszliwie nudno, a szczerze tego typu zajęcia męczą mnie bardziej niż zabójcze lekcje chemii, na której dowiaduje się, że nie mam ręki, bo dopadła od pisania, a mój umysł wchodzi w stan totalnego otumanienia. Wakacje nadchodzę ♥

6 komentarzy:

  1. Za każdym razem jak tu wchodzę to się rozpływam, naprawdę :) Jesteś z Krakowa prawda? Może się kiedyś spotkamy na kawę? A przy okazji chętnie bym coś od Ciebie zakupiła ;D a co do wakacji, ja też czekam na nie z utęsknieniem, ale jeszcze 24.06 dwa egzaminy przede mną :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są :) Ta grafika jest cudowna *0*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjniki piękne, nosiłabym! <3 Oj tak, chodzenie teraz do szkoły jest bezsensu, dzisiaj wyjątkowo zrobiłam sobie szybszy weekend. U mnie na chemii, żeby nie marnować czasu zaczęliśmy materiał z następnej klasy. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są. :D
    Ja wakacje mam dopiero od dzisiaj, niestety w mojej szkole frekwencja to podstawa. :V

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...