niedziela, 23 listopada 2014

Ważki

Nie mam pojęcia czemu jeszcze nie zawitały tutaj te kolczyki, ale powstały już trochę temu :)
Delikatne cienie ważek w kolorze vintage, lubię takie motywy zwierzęce jakby, a jednocześnie delikatne :) Może i to trochę wiosenne, ale nic nie poradzę ^^

Dziś mam taki nieogarnięty dzień bez życia, w Krakowie był dzień otwarty muzeów, więc zawitałam z rodzicami do Muezeum Gestapo na Pomorskiej... trochę to przerażające miejsce, ale mimo wszystko warto mieć ze sobą takie doświadczenia :)




10 komentarzy:

  1. Kolczyki są prześliczne! Strasznie mi się podobają, z chęcią bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są naprawdę super, więc nie zwlekaj z pokazywaniem innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten "zwierzęcy jakby, a jednocześnie delikatny motyw" :) Co? Przegapiłabym taki dzień w Krakowie? Ale w sumie i tak miałam cały weekend zawalony, a w większości muzeów już byłam. Co do Pomorskiej się zgadzam, trochę przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie delikatne i piękne. ;)
    A co do takich właśnie miejsc to mam takie same odczucia- po wizycie na Pawiaku czy Szucha serce mi się krajało :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie ważki ^^ Delikatne - racja :D
    Pozdrówki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze ważki. :D
    Mnie jeszcze nie zaciągnęli do tego muzeum ale czuję, że już niedługo. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolczyki:) Motyw prosty, a wyszło interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, w dodatku te ważki :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...