wtorek, 4 listopada 2014

Malowane sznurówki DIY

Znudziły wam się trochę wasze trampki, a nie chcecie kupować nowych? To prosty sposób na zmianę, daje super efekt a do tego przynajmniej mi sprawił trochę frajdy ;)





Potrzebne nam będą:
*farby akrylowe do tkanin
*cienki pędzel/wykałaczka (do maleńkich kropeczek)
*sznurówki oczywiście

No to zaczynamy malowanie jak na rysunkach ;)




(mieszamy czerwony i biały- u mnie w pojemniku po jogurcie)



Na koniec zaprasowujemy żelazkiem 24h po nałożeniu farby między kartkami, ponieważ farba barwi :)

Tadaaaaam!
 A tu w skrócie: 

Mam nadzieję, że skorzystacie ;)

8 komentarzy:

  1. mega fajne!! na pewno komuś się przyda (: nie noszę trampek:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Urocze te kwiatuszki. :D
    W sumie mogłabym zaszaleć ze sznurówkami, bo moje fioletowo-pomarańczowe mi się przejadły. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przeróbka i pomysł♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale bardzo mnie śmieszy ten post :) to dobrze rzecz jasna. Śliczne te sznurówsy, tylko na razie brak mi odpowiednich trampków. A tak w ogóle to mam kilka tych farbek do ubrań! (To że ich strasznie nie lubię i uważam, że są beznadziejne, to już inna historia).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Muszę spróbować z butami od w-f.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, no może ujdą (farbki), ale jak na moje beztalencie, za bardzo się leją. A ja tam właśnie wolę drugą serie, bo postaci są... mniej płaskie. A niektóre momenty są serio spoko.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...