czwartek, 11 grudnia 2014

Sweater weather

Dzisiaj post będzie sweterkowaty, cieplutki i świąteczny :)
Serwuję wam bransoletkę w kolorze przygaszonej czerwieni ze ślicznym reniferkiem i wzorkiem norweskiej sweterka :3 Mam nadzieję, że was "ogrzeje" ta czerwień buchająca i ten sweterek ;)

A mnie grzeje ciekawość jak też będą wyglądać targi świąteczne...? Praca wre pełną parą, energii to mam aż za dużo :) <klik> Kto nie może przyjść niech zagląda na srebrnąagrafkę, tam za niedługo będą się pojawiać nowości świąteczne: <klik> ;)




Żeby swetrów było aż za dużo dorzucę wam jeszcze The Neighbourhood - Sweater Weather ♥

12 komentarzy:

  1. jaka śliczna ta bransoletka! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i zdecydowanie bardziej podoba mi się od poprzedniej. Już to pewnie mówiłam albo może ostatnio przeszło mi tylko przez myśl, w każdym razie świetne jest połączenie dwóch zawieszek, w tym jednej kaboszonowej. A propos, gdzie kupiłaś taką malutką bazę do kaboszonów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, strasznie mi się ostatnio takie kolorki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna <3 fajny kolor

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ! Już nie wiem co mogę pisać ! <3 Świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka wygląda ślicznie, świetnie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Sweater Weather♥Śliczna bransoletka♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzy się bardzo milusio ta bransoletka. :D
    Uwielbiam The Neighbourhood. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu skojarzyło mi się z tą piosenką. :D Uwielbiam sweterki, uwielbiam tą bransoletkę!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...