czwartek, 23 października 2014

Weekend w górach czyli jak podbiłam Giewont

Odkryłam jakie góry są piękne! To świat tajemniczy, trudno dostępny, bo tylko dzięki wysiłkowi ale za to niesamowicie piękny i inspirujący :) A najbardziej inspirujący teraz, na jesień dzięki tym niesamowitym kolorom...


Sobota nas nie rozpieszczała i choć wyjechaliśmy kolejkom na Kasprowy to Świnicy się podbić nie udało przez fatalną pogodę :/ Myślałam, że mnie zwieje i umrę ^^


Bajkowe jeziorko jak z "Władcy Pierścieni" - w tym momencie zaczęłam śpiewać "Ładne oczy masz, komu je dasz... W stawie zimna woda trochę będzie szkoda gdy utoooopię się w nim" XD Ktoś kojarzy reklamę? :)


Ładnie wygląda ale nogi bolą straszliwie :) Podziwiam dziewczynę, która szła chyba dla zakładu w szpilkach, sukience i ogromnym kapeluszu :D



Atakujemy Giewont ♥ To zdjęcie jest tak komiczne, że musiałam je wstawić, żebyście się pośmiali :D


Najlepsza w górach jest...ta niepowtarzalna atmosfera na szlaku gdzie każdemu nieznajomemu powiemy "Cześć".


Veni, vidi, vici!


A na koniec pszczoła w ziemowicie, trochę nie chciała pozować :D

Góry mnie bardzo pozytywnie nakręciły, choć jak wracałam do domu byłam ledwo żywa, ale niesamowicie szczęśliwa za to :) Oczywiście nie przeszkodziło to wizycie na Krupówkach po drodze tak wg tradycji, nawet misiu koło szlaku był i straszył ;)

Inspirują was góry? :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :* Gratuluję ! Nie łatwo zdobywać góry ! ;)
    Pozdrawiam Cieplutko !
    http://w-odbiciu-lustrzanki-aparatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię, że wgl Ci się chciało! Ja mieszkam w górach iii.. strasznie tego nie lubię. Zdecydowanie wolę płaskie powierzchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżdę w góry co roku. Lubię tatry, ale uważam że są już trochę ,,zadeptane" przez turystów, którzy wjeżdają na Kasprowy, później idą na Krupówki i to się nazywa, że byli w górach.
    Też lubię jak do wszystkich nieznajomych mówi się ,,cześć" i ,,dzień dobry". Z gór mogę Ci polecić Bieszczady. Raz byłam na jednym szlaku, gdzie nie spotkałam żywego ducha. Trochę się rozpisałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebiste masz włosy *o* zazdroszczę wycieczki! lubię takie klimaty (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w Góry jeżdżę co roku na wakacje ^^
    Śliczne zdjecia *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Uwielbiam góry, a co najgorsze - dawno w nim nie byłam. Okropnie tęsknię za tym świeżym powietrzem, za oscypkami, za zmęczeniem, które odczuwa się tam na górze, w jakimś schronisku. Gdy spojrzałam na te fotografie to aż łezka zakręciła mi się wokół oka, tak wielką ochotę mam znów wyjechać w góry. To idealne miejsce do tego, żeby się zrelaksować, nabrać motywacji i inspiracji oczywiście też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, jakie widoki! A ja jak byłam na Giewoncie widziałam jedynie mglę i deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham góry i podzielam twoje pozytywne uczucie względem cześć na szlaku. Moglibyśmy chociaż trochę przenieść je w realia codziennego życia..Ulice byłyby bardziej pozytywnymi miejscami.
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...