niedziela, 11 stycznia 2015

Wzorek grecki?

Szydełko powraca! Następna z moich bransoletek na babcinym szydełku :D Wszyscy się z tego śmieją ale to takie relaksujące ^^ po co przestawać? Ta jest nietypowa! Na 5 koralików w rzędzie :>

Ma taki jakby grecki wzorek z białych koralików, nie wiem jak to nazwać :> 
Chciałam, żeby wyszła taka dzika, lekko niechlujna, z takim jakby azteckim wzorkiem, trochę się nagłowiłam jak go zrobić :) Używam takiego specjalnego, a darmowego programu do układania koralików :) Jak ktoś zainteresowany dam do niego linka :)




Do kompletu skórzana z ręcznie przyszytymi ćwiekami :>

Z góry przepraszam za moją nieobecność w sferze blogowej :c jak byłam chora to był brak sił, a teraz powrót do szkoły i nauka zaskakuje :/ pamiętam o was i odwiedzę was ale dajcie czas ;)

9 komentarzy:

  1. Ja chcę link do układania koralików! Nie nauczyłam się ich co prawda jeszcze szydełkować, ale wyślę mamie, będzie zachwycona!
    Wyszła bardzo dzika i aztecka (w sensie bransoletka).
    Odpowiedz na pytania kiedy chcesz, choć przyznam że ze zniecierpliwieniem czekam na twój sposób na pozbycie się gołębi.
    Mój tata kiedyś wszedł do pokoju i stwierdził " ale tu śmierdzi", a ja akurat robiłam coś na laptopie i nawet nie zauważyłam, że automatycznie odpowiedziałam "sam śmierdzisz". Potem przez miesiąc mi nie mógł tego wybaczyć :)
    PS:dochodzę do wniosku, że w moim komentarzu jest śmieszne to, że tylko ty się w nim połapiesz (bo mam nadzieję, że nie jest aż tak chaotyczny)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Ja nadal nie czuję się na siłach, aby spróbować zrobić taką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super :3 Ja jestem zainteresowana bo mam zamiar niedługo spróbować swoich sił w tych bransoletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła jest, a jako komplet ze skórzaną jest prefecto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie, ale świetna i w dodatku ta skórzana bardzo do niej pasuję. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM TEN KOLOR ĆWIEKÓW <3 Jest po prostu przeee <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna wyszła <3

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta bransoletka :) nie ma co się spinać, że szydełko jest babcine... można powiedzieć, że jest vintage... a to już lepiej brzmi. heh ;). najważniejsze, że masz zajęcie, które Cię relaksuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wzorek wykombinowałaś, świetny wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...