piątek, 9 stycznia 2015

Piórko

Hej hej :3 
Piszę do was gdzieś z czeluści mojego pokoju, owinięta w ciepłe koce :> Tak właśnie czas spędza chory człowiek, przerwa oczywiście na zażywanie garści tabletek ^^ Jestem z tych co to postanowili zrobić sobie nieco dłuższą przerwę świąteczną z powodu choroby :)

Powitajcie delikatny pierścionek z piórkiem :)
Mam nadzieję, że spodobają wam się dzisiejsze zdjęcia, bo wyjątkowo dużo czasu nad nimi spędziłam, chciałam żeby były inspirujące i takie nietypowe :) 
Przy okazji można podziwiać moją piękną deskę w roli tła do zdjęć XD






10 komentarzy:

  1. Te zdjęcia są naprawdę niezwykle klimatyczne! Czemu ja nie potrafię zrobić takiego żeby było ostre, a ty robisz takie cuda? W każdym razie napisałam już pytanka także tego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak wchodzę na twojego bloga to wszystko co tworzysz chcę. o.O
    Zdjęcia są świetne i inspirujące. Pierścionek jest uroczy przez swoją delikatność. I like it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pierścionek, bardzo delikatny, mimo grubej bazy wokół palca. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pierścionek <3

    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny pierścionek i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek śliczny, no i zdjęcia są po prostu niesamowite, najbardziej urzekło mnie trzecie*-*
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super. Mnie choroba chwyciła dopiero po 3 dniach chodzenia do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo delikatnie i dziewczęco. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny♥Uwielbiam piórka pod każdą postacią♥

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...