poniedziałek, 19 stycznia 2015

Lupi czyli wilki :)

Nie wiem czy wiecie, ale wilk jest we Włoszech symbolem szczęścia :)
Jest to związane z tym, że legendarnych braci Romulusa i Remusa uratowała przed utonięciem właśnie wilczyca Lupa. Mówi się też tam: "in bocca al lupo", dosłownie znaczy to "usta jak wilk" ale, że jest to idiom to tłumaczymy tego dosłownie tylko jako "powodzenia :)

Taka mini lekcja włoskiego się zrobiła, ale teraz widzicie, że to nie są zwykłe kolczyki i to nie są zwykłe wilki, ale cudowne przynoszące szczęście wilczki! A mnie odbija na punkcie Włoch - piękny język, pyszna kuchnia, genialne stoki narciarskie ♥ Ach czemuż Kraków ma ostatni ferie? :c




Zostawiam was z wilczkami :>

17 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda. Sama drukujesz sobie grafiki? Jestem ciekawa czy na zwykłym papierze do drukarek czy jakiś specjalny aby klej nie zniszczył obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie lubię takie motywy w biżuterii, wilczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię towarzystwo wilków. :D
    Sama jakiś czas jarałam się Włochami, ale przeszło mi na Grecję. Jedno od drugiego nie daleko. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki, bardzo ładne wilki. Ja też mam ostatni termin ferii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Włochy, ach tak bardzo chciałabym tam spędzić czas...
    Miałam podobną grafikę na mojej koszulce. :D A poza tym kolczyki są urocze. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne! Dzisiaj się czegoś nauczyłam hehe. XD


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. są na prawdę świetne, ciekawostka ciekawa bo nawet o tym nie wiedziałam. Po za tym podoba mi się, że w tle jest piórko:) pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie znać takie ciekawostki :) a kolczyki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ,wgl mam wrażenie,że motyw wilka jest do wszystkiego świetny♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wilki <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kolczyki, lubię motyw wilka na wszystkim <3
    Bardzo fajny blog, w sumie fajnie masz że masz jako ostatnia ferie, ja mam jako pierwsza i już minęła połowa, więc głupio :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, urocze te wilczki *-* <3
    Hah, włoskiego się nie uczę, także nie miałam pojęcia, nie wiedziałam, że to oznaka szczęścia ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj uwierz, też czekam na ferie :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...