poniedziałek, 26 stycznia 2015

Naszyjnik na studniówkę

Hej c: Od razu wyjaśniam, że w tytule nie chodzi o moją studniówkę, nie postarzałam się nagle ani nic w tym stylu ;) W zeszły weekend byłam na studniówce z chłopakiem ;)

Oczywiście jak to ja chciałam mieć coś wyjątkowego, a najlepiej handmade! I postawiłam sobie wyzwanie zrobienia eleganckiego, "hipsterskiego" naszyjnika, dokładnie takiego jaki mi się wymarzył ;) Od razu wiedziałam, że musi być złoty, z kryształkami i perełkami... i oto jest. Muszę przyznać, że sporo pracy mnie kosztował: sporo szycia i odpruwania, ale wszystkim się podobał, więc było warto :)



A tak prezentuje się na szyi :)


Do kompletu do naszyjnika zrobiłam bransoletkę metodą sznura koralikowego ze złotych i białych koralików TOHO (prawie ją zgubiłam -.-)


Na koniec chciałam wam jeszcze dorzucić, moją sukienkę, w której się wybrałam i moje zdjęcie :)



Myślę, że nigdy nie zapomnę tej nocy, bawiłam się genialnie ♥ 
Jeśli macie przed sobą studniówkę swoją lub jakąś, na którą się wybieracie to zachęcam do zrobienia sobie wymarzonych dodatków :)

16 komentarzy:

  1. Naszyjnik wygląda wspaniale, bransoletka również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś przepięknie , nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zestaw, a ty wyglądałaś cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik cudowny *.* Bransoletka śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuję ten naszyjnik. I ty też ślicznie wyglądałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik piękny i bardzo pomysłowy.
    Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, a na tobie leży idealnie, tak jak sukienka:)
    Może wpadniesz i zostawisz coś po sobie?
    ankens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw i całokształt stylizacji świetny :)
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, Olu super! Wyglądałas naprawde zjawiskowo i ja tez twierdze ze nie ma nic cudowniejszego niz dodatki handmade - unikatowe i jedyne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała bizuteria, a ty wyglądałaś fantastycznie ! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny naszyjnik, bransoletka i ty - nic dodać nic ująć :) no, no, no, dwa lata młodsza, a już królowa studniówki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jaaa podziwiam! nie wiem jak ty to wykonalas :P naszyjnik wyglada swietnie. Bransoletki takie juz widzialam, twoja rowniez wyszla super : ) szkoda ze ja tak nie umiem ! :P
    obserwuję! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny naszyjnik, sukienka też bardzo ładnie się prezentuje:) bardzo ładnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu przeee <3 Piękny naszyjnik t ta sukienka ! Ohhhh <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną biżuterię wykonałaś:) Ślicznie prezentowałaś się na studniówce chłopaka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jeju! Jak pięknie! Jesteś śliczna :*

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...