środa, 24 września 2014

Łapacz snów bransoletka DIY



Mam dla was dzisiaj fajny tutorial :) Wiem, że mój  łapacz snów stał się niemałym przebojem i ogromnie nie to cieszy ;) jeśli któraś z was chciałaby sprawić sobie taką bransoletkę, ale nie wie od czego zacząć to ten tutorial jest właśnie dla niej ;) Wszystko wytłumaczę bardzo dokładnie, sama nie znalazłam żadnego jasnego tutorialu na internecie więc się przyda na pewno.


Potrzebne będą:
*sznurek 1mm
*kółeczko (u mnie 20mm)
*nitka
*zawieszka skrzydełko
*koralik
*karabinek, końcówki i ogniwka na zapięcie
*klej (u mnie UHU) i nożyczki, kombinerki


Zaczynamy od węzełka i ucięcia nitki.

Przekładamy sznurek dookoła robiąc pętelkę jak na zdjęciu.

Zaciskamy.

Czynność powtarzamy 6 razy.

Na tej samej zasadzie robimy drugi i trzeci rząd, tylko zaczepiamy pętelki w połowie nitki.


Otrzymujemy takie coś:

Na nitkę nakładamy koralik.

Mocujemy koralik przeciągając nitkę, robiąc węzełek i ucinamy nitkę :) Najtrudniejsze za nami!

Mocujemy skrzydełko za pomocą ogniwka i kombinerek.


Ucinamy 2 kawałki sznurka tej samej wielkości.

Mocujemy z dwóch stron.

Na koniec wklejamy w końcówki i robimy zapięcie :)

Oryginalna bransoletka gotowa! :> Mam nadzieję, że jasno wszystko wytłumaczyłam i powstaną śliczne kreatywne prace, oczywiście można wprowadzać różne modyfikacje, dodatkowe koraliki itd. Ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia :)

6 komentarzy:

  1. Świetny DIY ! :) Już pisałam wcześniej, że bransoletka po prostu rewelacjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że stał się przebojem, ponieważ jest śliczny :) Czyżby nowy wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, prześlicznie to wygląda! Muszę spróbować :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda trochę trudna do zrobienia, ale spróbuję.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Szukałam kiedyś takiego kółeczka do kupienia, ale nigdzie nie dostałam =/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podobała mi się ta bransoletka. Może spróbuję ją wykonać. :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...