wtorek, 9 września 2014

Ważka



Sama się dziwię, że nie trafiły jeszcze na bloga rzeczy, które zrobiłam w maju ale niestety obijam się z nowościami a kolejka rośnie :D chyba zacznę dodawać coś nowego codziennie ^^ eksperymentuję z nową techniką: bead crochet :)

Dzisiaj bransoletka w złocie z małą ważką i łąkowymi chaberdziami (jak to się pisze T.T), takimi przyjaznymi cosiami... tak każdy wie o co chodzi, najważniejsze, że grafika pasuje do całości ^^ tak trochę miętowo i inaczej :>

Czy was też już zaczynają w szkole cisnąć? :o drugi tydzień a ja serio umieram :/

9 komentarzy:

  1. subtelna i delikatna = przepiękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, delikatna i dziewczęca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna :) Według mnie masz niesamowity zmysł artystyczny i estetyczny, wszystko zawsze świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda prześlicznie. :3
    Mam egzaminy w styczniu, ty nic nie wiesz o ciśnięciu przez nauczycieli. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudo jak zwykle! Nas zaczęli cisnąć od drugiego dnia, ale jest ok, bo jeszcze nie zaczęły mi się wszystkie zajęcia dodatkowe. Wtedy to to dopiero będzie masakra...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna bransoletka *-*
    U mnie też zaczyna się szkoła na serio,masa kartkówek i ciągle zapowiadają nowe :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bransoletka

    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka, choć nie przepadam za takim złotem. ;)
    Błagam, ja dopiero teraz zauważyłam, że nic nie umiem. ;_;

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...