piątek, 31 maja 2013

Łapacz snów inna wersja i bransoletka z pacyfką

Jejku czuje się jakbym wieki nic nie dodawała a opuściłam zaledwie jeden dzień :o Uzależnienie ♥

 Więc dzisiaj mam dla was dwie bransoletki w stylu etnicznym, ale raczej w delikatnym wydaniu :)



Pierwsza to ręcznie pleciona z łapaczem snów i piórkiem na brązowym sznureczku. Dodam, że łapacz snów ma tylko 2cm.



A druga z trzech rzemyków, ze szkiełkami i pacyfką. Ma szerokość 1cm, lepiej w sumie prezentuje się na ręce na żywo ;)

Uwaga fanfary.... Mam drukarkę! Cieszyłam się jak głupia i oczywiście po godzinnej instalacji programu do niej od razu druknęłam co chciałam i już szkiełka sobie schną czekając na złożenie. Także wszystko wraca do normy. Nareszcie!

27 komentarzy:

  1. Piękne bransoletki! Szczególnie podziwiam za wytrwałośc przy łapaczu!
    Pozdrawiam. Paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ale cudowne!
    Na prawdę dawno nie widziałam takich świetnych bransoletek hand made!
    Świetne!:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest super! Druga też ładna. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ♥W szczególności pierwsza^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świety pomysł z takim wykorzystaniem łapacza snów!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to muszę Ci powiedzieć, że pora najwyższa to nadrobić! :D Ja sama oglądałam wiele odcinków Pory na Przygodę na yt. Jest to stosunkowo nowa bajka, więc serio - zachęcam. Ostrzegam, może inspirować. :D
    I jejku, cudny ten łapacz snów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, ta bransoletka z łapaczem snów jest niesamowita. Wyobrażam sobie jak trudno było Ci go zrobić, taki malutki. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten łapacz snów to misterna robota! Śliczne obie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorze, że masz drukarkę! C:
    Śliczne bransoletki... C:

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna! nie przesadna ale nie jest prosta;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 jest genialna<3

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, jesteś niesamowita. Nie mieszczę tego w głowie, jak zrobiłaś tak miniaturową "pajęczyny" łapacza snów. Po prostu... Oklaski dla tej o tu dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze, fenomenalne! Chcę jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze te bransoletki, sama nie wiem, która lepsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwie są boskie!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam motyw łapacza snów, jest genialny *___*

    OdpowiedzUsuń
  17. obie mi się podobają ale jednak ta z łapaczem snów bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszły ślicznie:D Łapacze snów też ci bardzo dobrze wychodzą:) Czym częściej wchodze tym bardziej nie moge się doczekac zamówienia:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta łapaczowa bransoletka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł z łapaczem snów!

    OdpowiedzUsuń
  21. A ile by kosztowała taka bransoletka tylko bez pacyfki i z innymi napisami? :P

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...