czwartek, 12 czerwca 2014

~ Come back :D





Hmmm... jakby to powiedzieć... witajcie z powrotem? trochę zaniedbałam prowadzenie bloga (bardzo bardzo!) Za mną 3 klasa gimnazjum i jestem przeszczęśliwa, mam z głowy mnóstwo stresu i nareszcie widzę przed sobą możliwość jakiegoś dalszego pisania tutaj :) Myślę że nie w tej samej formie co dotąd... mam dużo nowych pomysłów oczywiście więc moja zasada: wprowadzamy je w czyn! i to od zaraz, bo zbyt długo zwlekałam żeby tu zaglądnąć ;)

Oczywiście przez ten cały czas coś tam sobie kleciłam i tworzyłam nowe projekty w głowie, ale muszę przyznać, że blog daje wieeele możliwości i oczywiście sprawia mi dużo radości. Także enjoy! Zdjęcia trochę stare, ale chciałam wam zaprezentować ten komplecik :)

Dziś wydrukowałam moje podanie do liceum i tak się cieszę że nareszcie się zdecydowałam gdzie chcę iść ♥ 

7 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw! Tak się cieszę, że wróciłaś! Akurat dzisiaj nosiłam bransoletkę zrobioną przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłaś !!!
    Śliczne kolczyki♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na bloggerze i na miniaturce mitotitoo... Własnym oczom nie wierze! Jedna z moich ulubionych bloggerek handmade wróciła do blogowania! *.*
    Komplecik świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle czasu na to czekałam - wreszcie wracasz! :)
    Ładne kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło znowu oglądać Twoje prace! (:

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...