poniedziałek, 13 lipca 2015

Indie pattern

Ostatnio ciągle mi tylko w głowie szydełkowanie i szydełkowanie :)
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym wzorem szydełkowej bransoletki. Dosyć chaotyczne zawijaski przypominają mi Indyjskie wzory, które tak uwielbiam. Od razu wiedziałam w jakich kolorach je połączę :)



Do wykonania bransoletki użyłam TOHO Galvanized Aluminium i Silver-Lined Milky Pomegranate 11/0 oraz kulki bordowego jadeitu.

Jak tam wakacje? Spędzacie je aktywnie czy leniuchujecie? ;)

3 komentarze:

  1. U mnie wakacje aktywnie, ale z odpoczynkiem. :D
    Wzór niczego mi nie przypomina, ale kolorystyka cudo. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to połączenie kolorów :)
    Ja raczej leniuchuję, ale będę musiała się w końcu ruszyć i porobić coś sensownego, bo nie wytrzymam. Nie mogę tak marnować wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...