sobota, 30 sierpnia 2014

Beżowy ptaszek




Delikatnie, przede wszystkim :>
Bransoletka z brązowym ptaszkiem i perełką oprawione w antyczny brąz, całość zawieszona na beżowych i białych sznureczkach, tworzą bardzo delikatną całość.

 Ostatnio szaleję na punkcie minimalizmu, być może tutaj jeszcze troszkę tego nie widać, bo prace są starsze, ale powoli :)

Jak tam wszystko na rok szkolny gotowe? Psychicznie też? bo u mnie z tym średnio XD najchętniej to siedziałabym w domu i o żadnej szkole nie słyszała, ale tak dobrze nie ma ^^

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka. Beże to bardzo ładne kolory. ;)
    Psychika na rozpoczęcie w stanie rozsypki. Ja nadal mam wakacje. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie, jak to określiłaś, delikatne :) Mi bardzo się podoba, minimalizm górą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. psychicznie nigdy nie bd gotowa XDD
    śliczna bransoletka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jak zawsze *-*
    Taka dośc delikatna i świetny pomysł z połączeniem tych sznureczków!Hah,nie wiem czy można przygotować się na szkołę,chociaż mam nadzieję,że jakoś to będzie,w końcu trzeba wziąć sie za naukę,przede mną 3 gimnazjum :/
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do szkoły to dokładnie mam to samo^^Uwielbiam minimalizm i bransoletka jest śliczna♥♥

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki, że zadajesz sobie trud żeby napisać coś w poniższym okienku. Uwielbiam czytać wszystkie szczere opinie o blogu (nawet krytykę!) Więc pisz śmiało :) Na wszelkie pytania odpowiadam i staram się zaglądać na blogi komentujących.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...